Fiscale dienstverlening

 

Ben jij op de hoogte van de fiscale voordelen en vereisten aan jouw administratie? Administratiekantoor Terlouw helpt u graag met deze verplichtingen!

Iedere onderneming of persoon is anders, zo ook de administratie. Door de belastingwetgeving goed te begrijpen kunnen er voordelen behaald worden! Dat in combinatie met het juiste advies aan de hand van jouw situatie krijg jij de informatie en kennis die je nodig hebt. En dat in een begrijpelijke taal.

Administratiekantoor Terlouw kan helpen bij vele fiscale vraagstukken. Waaronder de juiste hulp en advies bij het aanvragen of wijzigen van toeslagen. Maar ook het invullen en corrigeren van aangiftes valt binnen de dienstverlening van Administratiekantoor Terlouw.

Dienstverlening

Belastingdienst Toeslagen

Hebt jij recht op zorg-, huur-, kinderopvangtoeslag of kindgebonden budget? Of weet je dat niet zeker? Administratiekantoor Terlouw zoekt dit graag uit en draagt ook zorg voor de aanvraag en/of eventuele wijziging van de toeslag. Door de juiste aanvraag en tijdige wijziging kan voorkomen worden dat toeslagen moeten worden terugbetaald.

Aangifte omzetbelasting

Ondernemers zijn vaak belastingplichting voor omzetbelasting. Deze moet periodiek ingediend worden. Is er BTW geheven over de factuur? Is er een verleggingsregeling van toepassing? Dit alles is van invloed op een goede aangifte omzetbelasting. Administratiekantoor Terlouw helpt graag om de aangifte omzetbelasting op een juiste manier tijdig in te dienen.

Aangifte inkomenbelasting

Vrijwel iedereen in Nederland moet inkomstenbelasting afdragen. Wanneer je in loondienst werkt, wordt dit reeds gedaan via de werkgever. Maar hoe zit dat als je een eigen ondernemer bent? Administratiekantoor Terlouw helpt graag om de aangifte inkomstenbelasting op te stellen. Zo weet je zeker dat alle mogelijke aftrekposten worden benut en je niet te veel inkomstenbelasting betaald.

Aangifte loonbelasting

Een onderneming met personeel? De onderneming moet dan iedere maand loonbelasting afdragen aan de fiscus. Administratiekantoor Terlouw heeft een betrouwbare partner die je graag helpt met het voeren van de salarisadministratie, het verzorgen van de aangifte loonbelasting en het opmaken van de loonstroken.

Administratiekantoor Terlouw

Wederikstraat 53
2403CC Alphen aan den Rijn
Zuid-Holland


KVK-nummer      63121530
BTW-nummer     NL126410197B02